Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Triangelns IK Meat-Balls FC

Franke

Referat

Referat: Meat-Balls FC - Franke

Meat-Balls FC vs. Franke.
Vi visste innan matchen att denna matchen skulle bli tuff och tät.
Oscar L försvarade målet hela denna matchen mycket bra, Oscar avvärjde flera frilägen och hade även ett kanonskott i Frankes ribba. Denna gången tog det 55 sekunder innan första målet, John blev väggad av Alex O. Drygt 4 minuter senare drev en Frankespelare bollen igenom vårt försvar och satte 1-1 målet. 3 minuter innan halvtidsvilan stänkte Alex H in bollen assisterad av Adde. Tryggt och skönt att gå in i halvtid med ledning.
Andra halvlek skapade vi endel chanser, Franke kom fri med Oscar ett par gånger men han stängde totalt. I andra halvleks 5.e minut fastställde John slutresultatet 3-1 assisterad av ...... ADDE så klart!
I Barkarömatchen får alla MVG i andra halvlek och samtliga hela Frankematchen. Underbart med full pott!

Andra möten i serien

lör 8 jan 2011, 11:20 Meat-Balls FC - Franke 3 - 1